Ασκήσεις Ψυχοκινητικής
Dr . Μαρία Ι. Μουσουλή
ΠΕ 11.01 Ειδικής Φυσικής Αγωγής
Προσοχή
Πριν την έναρξη των δραστηριοτήτων βεβαιωθείτε ότι ο
χώρος είναι άνετος και ασφαλής, το πάτωμα όχι ολισθηρό και δεν υπάρχουν αιχμηρά
αντικείμενα.
Ισορροπία
Τοποθετούμε μια κορδέλα ή ένα σχοινί στο πάτωμα. Το παιδί περπατά πάνω στη
κορδέλα ή στο σχοινί. Το ένα πέλμα ακολουθεί το άλλο, ενώ ταυτόχρονα τα χέρια
είναι ανοιχτά για καλύτερη ισορροπία.
Άλματα
Τοποθετούμε ένα σχοινάκι στο πάτωμα σε σχήμα φιδάκι σε συνεχόμενοS. Ζητάμε από το
παιδί να κάνει συνεχόμενα αλματάκια περνώντας μέσα από κάθε μισοφέγγαρο.
Συντονισμός
Τοποθετούμε ένα μπαλάκι μέσα σε ένα κουτάλι και ζητάμε από το παιδί να
διανύσει μια συγκεκριμένη απόσταση χωρίς να πέσει κάτω το μπαλάκι.
Λεπτή κινητικότητα
Βάζω τα μανταλάκια στο σχοινί.
Οπτικοκινητικός
συντονισμός
Άνω άκρα: Βόλεϊ με μπαλόνι.
· Το παιδί
προσπαθεί να διατηρήσει το μπαλόνι ψηλά χωρίς να του πέσει κάτω.
· Ανταλλαγή
πάσας με έναν ενήλικα χωρίς να πέσει κάτω το μπαλόνι.
Κάτω άκρα: Ποδόσφαιρο με πάνινη μπάλα
· Χτύπημα της
μπάλας και προσπάθεια να μπει σε συγκεκριμένο στόχο.
· Υποδοχή της
πάσας που κάνει ο ενήλικας στο παιδί, σταμάτημα και πάσα του παιδιού με το πόδι
προς τον ενήλικα.
Ρυθμός
Χτυπάμε παλαμάκια:
· Όταν χτυπάμε αργά
το παιδί περπατάει αργά γύρω από ένα τραπέζι.
· Όταν χτυπάμε
γρήγορα το παιδί τρέχει προσεκτικά γύρω από το τραπέζι.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου